Mallar

torsdag 2 januari 2014

Gott Nytt År!



2013 slutade ju inte särskilt bra för min del när det gäller den här bloggen. Det är ju mer än 3 månader sedan jag uppdaterade här :O Sorgligt! Men jag får helt enkelt skylla på tiden. Den har inte räckt till för det mest nödvändiga och då har jag inte heller haft tid att blogga. Man får ju liksom prioritera lite smart. Nåväl! Nu lämnar vi det ämnet och ägnar oss åt lite mer roliga saker. 
Som vanligt så här års brukar den ena bloggen efter den andra innehålla innehavarens olika favoriter för det gångna året. Förra året tänkte även jag göra en sådan liten lista. Det gick ju inte alls som jag tänkt mig med det. Men i år ska jag göra det. Så! här kommer sålunda en bildbomb med mina scrappade favoriter för 2013.Ber om ursäkt för att det blev så väldigt många men det är ju omöjligt att välja vissa framför andra.

Först kommer LOer...

Inneboende
Hej
So loved
Cool
Kusinkörning
Fotspår i sanden
Fika
Love
Min snutte!
... sedan alter:
Babyskor
Födelsedagshatt till 18- åring
Korsett gjord med mall från Kristinas Scrapbooking.
Exploding box
Lite blandad kompott har det varit. Efter sommaren tappade jag helt lusten att göra LOer så sedan dess har jag bara gjort kort och alter. Den trenden verkar hålla i sig ett litet tag till så förmodligen är det den typen av alster jag kommer visa upp här i bloggen framöver. Men, man ska aldrig säga aldrig. Rätt vad det är så kanske jag blir lite sugen på en LO igen och då kommer den visas upp här. Den som lever får se ;-)
För att bli lite inspirerad och komma igång igen har jag bestämt mig för att förnya bloggens utseende lite. Av erfarenhet vet jag att det alltid tar lite längre tid än vad man tror så det kan mycket väl hända att jag inte hinner komma igång med bloggandet ordentligt igen förrän nästa vecka. Men den som väntar på något gott väntar, som bekant, aldrig för länge. Mitt mål är att från och med nästa vecka ska jag få till det igen och blogga minst en gång i veckan. Jag tycker ju egentligen att det är kul att blogga så det är ju inte det det handlar om. Och pysslar gör jag ju jämt och ständigt så det finns gott om material att blogga om också. Återigen så är det nog den där förbaskade tiden som inte vill räcka till ordentligt. Det hade varit väldigt bra om vi kunde lägga till några timmar varje dygn så kanske jag fick nog tid att hinna med allt jag vill ;-) Fast då hittar jag väl tusen andra projekt att säga ”jag ska bara …” om istället. Någon som känner igen sig? Tänkte nästan det. Det spelar nog ingen roll hur många timmar dygnet har. Man hinner ändå inte med allt så det är väl bara att prioritera om lite så kanske tiden ändå räcker till NÄSTAN allt. 

Detta var nog allt för idag. Nu önskar jag er alla en god fortsättning på det nya året. Hoppas det blir ett superår!

Tack och hej, från lilla mej!

Jeanette

1 kommentar:

  1. Men åh! Vilka underbara LO:s!
    Känner igen känslan av att man inte uppdaterar bloggen tillräckligt. I mitt fall handlar det om att jag inte tar mig tillräckligt med tid för att scrappa. Ska försöka bli bättre på det i år.
    Tack för inspiration!

    SvaraRadera